Better days.

Idag har jag sjukt mycket att plugga på.
Uträkningarna i kemin har gått sjukt dåligt idag så det lär jag misslyckas med totalt imorgon på provet.
Bra också att man fick reda på en massa nya grejer att kunna till imorgon  biologi.
Jag tror läraren blev lite irriterad på mig idag också när jag klagade på deras sätt att inte följa vad PBL går ut på.
Gaaah!
Ibland längtar jag så till att gymnasiet är slut.
Fast sen inser jag att jag inte längtar lika mycket ändå.

Men snacka om att jag måste studa idag.
Typ all tid jag inte är på mönsterkonstruktionen idag.
Fast jag ska bli motiverad tydligen.
På nåt sätt.
Hur vet jag inte.
Men som vanligt är jag sjukt nyfiken.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0