Beauty and Family.

Har tänkt lite på det här med familj idag.
Eller rättare sagt väldigt mycket.
Har tänkt på min familj.
På andras familjer.
På vad som gör en familj.

Familj är för mig någon som ställer upp för varandra i vått och torrt.
Som alla vet var man har varandra.
Som inte måste träffas hela tiden, men när man träffas så kan man ta upp precis där man slutade sist.
Som alla känner sig hemma i.
Bekväma i.
Där man vet att man kan vara sig själv.

Jag är extremt lyckligt lottad och har en familj som jag verkligen älskar och som jag skulle göra vad som helst för.
Och då menar jag verkligen vad som helst för.
Ja, de som jag räknar som min familj har en alldeles speciell plats hos mig som de alltid kommer ha.
För att även om saker och ting förändras så är en familj alltid en familj.
Föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0