As the music plays along.

Jag är lite av en mes nuörtiden.
En sån som inte klarar saker som jag klarade sjukt bra innan.
Jag är klen.
Efter två nätter som jag inte har sovit tillräckligt under är jag ett nervvrak.
Eller väldigt förändrande i mitt humör.
Mitt huvud pumpar som aldrig förr också.
Jag klarar inte att inte sova tillräckligt längre.
Det klarade jag galant tidigare.
Fast kanske var jag alltid sån här då?
Nä, det tror jag inte.

Nä, nu ska jag göra mig iordning för att sticka iväg till smyckestillverkning med tjejer rån släkten.
Det ska bli ätt kul.
Och jag är helt värsta kreativ nu för tiden att det nästan är lite skrämmande.
Kanske därför min teoretiska del går sämre nu för tiden?
För att min praktiska blir bättre?
Vem vet?

Hej.

Kommentarer
Postat av: bista

Du e smyg emo!

2007-09-26 @ 23:19:33
URL: http://kubista-sensei.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0