As long as it was deep.

Sitter en fredagkväll och gör ingenting.
Verkligen ingenting.
Typ första fredagen då jag är hemma på jättelänge.
Med bara familjen.
Det känns lite ovant.
Känns lite halvtråkigt att inte göra nåt en fredagkväll.
Att inte göra något annat än att sitta vid datorn och tv:n.
Men det är faktiskt inte så tråkigt.
Det är ju inte jättekul heller.
Men skönt.
Faktiskt är det skönt.
För jag har tagit det lungt ikväll.
Jag har stressat ner hela eftermiddagen.
Och bara njutit av att inte ha något planerat alls för helgen.
Funderarpå att inte alls åka till Vellinge imorgon heller.
Eller var det kanske Skanör?
I vilket fall som så funderar jag på att stanna hemmadå också.
För jag orkar inte vara social.
Jag orkar inte umgås med en massa människor.
Jag tycker det är skönt att vara hemma och höra datorns brus.
För stunden tycker jag det iaf.
Men det är väl tur att inte varje helg är sådan.
För då tror jag att jag hade blivit galen.

Nästa helg är det kräftskiva.
Och dte ser jag verkligen fram emot.
Kan knappt komma ihåg senast jag var på kräftskiva.
Så det ska bli kul.
Ska bli kul också att se om de förstår vad jag säger när jag talar S.K.Å.N.S.K.A.
Det är lite svårförståeligt ibland.
Jocke får väl vara tolk annars.

Nä, nu ska jag slänga mig i sängen och inte göra nåt där helelr tror jag.
Bara vara.
Kanske göra ett pärldjur tom.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0