You mixed me up for good right from the very start.

Idag ska jag ut och festa.
Dansa tusan.
Do tha shake.
Och jag och My kommer väl göra våra moves också.

Vi blir inte så många idag.
Lite ovant.
Men jag tror det kommer bli sjukt kul faktiskt.
Kan vara lite skönt att inte vara så många alltid.

Jag är väldigt pepp på ikväll faktiskt.
Är inte alls lika trött längre.
Även om jag känner att jag kommer vara sjukt trött inatt när vi har dansat några timmar.
Men va sjutton, man får passa på när man är ung och fortfarande har leder som funkar hyfsat.
Ja, det ska bli riktigt kul faktiskt.

Ska ha mina nya shorts också.
Hoppas de andra inte skrattar åt mig.
Men jag tycker faktiskt de är snygga.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0