Working.

Nu har jag jobbat sen jag slutade skolan.
Mamma ska hämta mig alldeles strax så då ska jag hem och slappa.
Ska bli skönt.
Imorgon har jag sovmorgon till ett.
Men jag måste nog till kontoret då också och jobba.
Men jag kanske kan sova liiite längre än vanligt iaf.
Det ger i vilket fall välbehövda pengar.
Och det går faktiskt före en sovmorgon för min del.

Tittade precis ut genom fönstret från rummet jag sitter i på kontoret.
Härifrån ser jag gatlyktan framför ett träd och sedan gator, människor och bilar & bussar.
Gatlyktan ger ifrån sig ett sjukt snyggt ljus.
En sån där härlig, höstig färg.
Det ser jättemysigt ut där ute.
Lite höstmysigt ut.
Det är den biten av hösten som jag faktiskt gillar.
Ja, jag gillar det tom väldigt mycket.
När det är mysväder ute.

Nu ska jag börja packa ihop mig och åka hem.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0