We'll be getting by alright.

Imorgon ska jag tillsammans med de andra från studengruppen möta en snubbe och snacka om studentmössor.
Studentmössor till vår student.
Till den som är om typ ett halvår.
Det är med blandade känslor som man tänker på studenten.
Men med mitt glada tänkande just nu tänker jag på det som skönt och grymt kul.

(Även om de jävlarna gjorde att vi inte får nån bal!
För det hatar jag dem nästan lite.
Även om jag inte är den som hatar.
Men ogillar starkt.
Det gör jag verkligen.)

Men nu är det ett halvår till studenten iaf.
Yeah!

Kommentarer
Postat av: anna

Tack så mycket. Jag hatar dig också, din bittra tant!

2007-10-17 @ 20:01:01
URL: http://asfaltbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0