She's another work of art.

Idag har största delen av skoltiden gått åt till att försöka komma på en enstaka fysikformel.
En enstaka formel som har stllt till det för alla i klassen.
Och när man väl var på väg någonstans så insåg man att det man hade hållt på med den senaste stunden inte hjälpte oss alls.
Ibland blir jag lite trött på fysik.
Fast jag fick iaf känna mig duktig på matte.
Det var ju bra iaf.

Sen kom jag hem och fick direkt åka för att passa Lucas.
Så nu har jag sett en massa Musse Pigg-filmer.
Alltid kul.
Första gången filmen visas iaf.
Nu ska jag försöka få lite fysikuppgifter gjorda.

Fast jag borde börja på min hälsoplan också.
Usch, jag är inte van vid så här mycket att göra i skolan.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0