Relax.

Jag vet inte varför.
Eller hur det kommer sig.
Men jag har börjat bli sjukt rastlös nu för tiden.
I skolan iaf.
Jag blir rastlös när vi sitter kvar och bara snackar.
Jag känner att jag behöver röra på mig.
Röra mig hemåt.
Jag har ingen aning om varför jag blivit sån.
Jag har aldrig haft problem med att ta det lungt innan.
Med att slappa.
Jag har snarare varit alldeles för lat för mitt eget bästa.

Kanske har det att göra med att jag inte tränar nu för tiden.
Jag måste träna upp mitt knä först innan jag får börja träna riktigt igen.
Kanske får jag inte utlopp för min energi.
Eller är det av någon annan anledning som jag vill ha nåt att göra hela tiden?

Skumt är det iaf.
Och inte likt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0