I'm stupid, I'm dumb.

Och även om jag försöker intala mig själv det så är det inte okej att min nutida kreativitet verkar ha tagit en allt större del i mitt liv.
Min kreativitet har blivit större men min studieframgång mindre.
Kanske har det ett samband eller kanske är det bara helt nekelt så att alla A-kurser var enkla för att de var A-kurser och att nu när vi har gett oss på B-kurser i alla ämnen så går det käpprätt åt helvete.
För inte går det bra iaf.
Och det hemska är att jag kan inte säga att det var för att jag hade läst på fel saker.
Jag fattade inte vad vi gjorde.
Och det är väl värre att inte kunna fatta än att inte orka fatta?

Kanske är det dags för mig att inse att det inte funkar för mig att åka snålskjuts på min lättlärdhet längre.
Jag må vara lättlärd och ha något som liknar ett fotografiskt minne stundtals.
Men när det kommer till förståelse så räcker det inte.

Jag kanske helt enkelt håller på att bli korkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0