I know just when to face the truth.

Idag insåg jag en sak.
som fick mig att tänka lite.
eller väldigt mycket.
Och jag vet inte svaret på det själv än så jag tänker inte skriva nåt mer om det än såhär.
Jag skriver mina tankar om mina tankar.
Jag skriver en metatanke.
Men det får duga så länge.
tills jag vet mer.
Tills jag förstår mer.
För jag vet inte ens om det är lite skrämmande eller otroligt fint.
Jag är lite förvirrad.

Kanske skriver jag nån dag om vad det var jag tänkte på.
Kanske får något reda på det för att jag känner att jag har kommit fram till vad jag tänker då.
Kanske stannar det bara hos mig för alltid.
eller kanske glömmer jag bort det lika fort som jag glömmer bort vem som satt framför mig på bussen.

Vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0