Hard work.

Idag har jag jobbat hela dagen.
Bortsett från tre timmar då jag var i skolan.
Det blev en hel del timmar.
Vilket är väldigt bra.
Jag ska jobba lite till imorgon också.
Måste få klart det allra sista.

Och idag har jag varit på superbra humör.
Av någon anledning.
Jag dansade tom när jag gick ner för trappan från kontoret på väg till skolan.
Och då menar jag verkligen dansade.
Jag stannade upp och gjorde danssteg där, mitt i trappan.
Det var sjukt härligt.
My undrade om det var för att jag hade sovit för lite eller för mycket.
Men det var nog inget ac dt.
Jag var bara glad.
Och faktiskt så beror det nog en hel del på att jag jobbat.
För jag mår bra när jag har jobbat.
Ja, när jag jobbar också.
För jag känner mig duktig.
Sjukt duktig.
Och viktig.
Och när jag känner mig duktig och viktig mår jag sjukt bra.
Synd bara att det inte finns jobb åt mig så ofta där.
Av flera anledningar.
Ah, man får ta tillvara på det man har.

(Märker ni hur positiv jag låter idag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0