Dream a little dream for me.

Idag har jag varit i Miami och sett pa delfiner och spackhuggare.
Och andra djur ocksa men jag ar ju delfingalen sa det ar de jag bryr mig om mest.
Vet inte varfor jag ar sa facinerad av delfiner men det ar jag iaf.

Har ar riktigt gott i Florida fast sa mycket farg har jag inte fatt.
Vi har inte hunnit sola an.
Prioriterar inte ritkigt det.
MEn imorgon eller pa torsdag kanske det blir solning om vadret tillater.
Fast det ar inte sakert for det sags att det ska bli storm har.
En Miamisk storm ar val inte sa illa det att vara med om.
Fast kanske inte mysigast.
Eller?
Ar jag kanske skum som tycker att det hade varit coolt att vara med om storm har?

Aja, nu ska vi snart ata och jag ar vralhungrig.
Sen ska vi kanske bada igen i poolen.
Klockan ar nu halv tio pa kvallen har.
Och det ar fortfarande riktigt varmt ute.
Jag gillar det har klimatet.

Och jag maste verkligen trana nar jag kommer hem for sahar mycket skit har jag nog aldrig atit under en vecka tidigare.
USA ar verkligen snabbmatens land.
Och tjockisarnas.
Och bigpackens.

OCh jag har typ lart mig spela biljard.
Fast det ar bara ibland det gar.
Ibland ar jag pinsamt dalig.

Imorgon ska vi kolla pa ishockey.
Panters snackade de om tror jag.
Fast det kanske det inte var.
Jag har inte sa bra koll.
Men kul ska det bli iaf.

Soliga hej:n fran Florida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0