And if I'm ugly then so are you.

Idag mår jag bra.
som i ritkigt bra.
Som i att jag är glad, pigg och sprallig.
Allt det hänger väl ihop ganska väl iof.

Efter matteprovet idag känns det som att helgens luggande har avlönat sig.
Det kändes bra.
Det kändes som att jag kunde sakerna.
Jag kände mig nöjd.
(Även om jag kanske har missat ett tecken i en uppgift.)
Men jag tror ändå provet gick bra.
Så jag är grymt nöjd.

Avslutande grej i skolan idag blev ganska kul också.
Eller rättare sagt väldigt kul.
När läraren skulle skälla på oss för att vi väsnades och öppnade dörren och såg vad som hände så skrattade han bara åt oss istället för att skälla.

Och mönsterkonstruktionen idag var sista gången där vilket är lite synd.
Men jag känner ändå att jag ahr lärt mig en hel del.
Så förhoppninsgsvis ska jag få tid under jullovet elelr nåt att börja sy.
Efter mina egna mönster.
Efter att allt har gått perfekt alla tidigare gånger på kursen för mig så lyckades jag ju så klart tabba mig enormt idag.
Men det löste jag (med hjälp från läraren, okej hon sa hur jag skulle göra och jag gjorde det.).
Så det drar inte heller ner på mitt humör.

Dessutom kommer älskling till mig tidigare än jag vågat hoppas på.
Så om det itne räckte med att jag var glad innan så gjorde det mig överglad.

Så denna dagen har varit en bra dag.
Kan man lugnt säga.
Man borde ha såna här oftare.

För jag är verkligen glad.
Och lycklig.
Och sprallig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0