After all this wine.

Jag vet.
Mitt bloggande har legat på noll den senaste tiden.
Jag har varit helt frånvarande.

Men det finns två ursäkter, bra eller dåliga vet jag inte.
Ett: Jocke är här och jag spenderar hellre tid med honom än sitter framför datorn.
Två:  Jag har haft sjukt mycket att göra i skolan att jag inte har hunnit sitta vid datorn.
Just nu håller jag på med en labbropport vilket betyder att jag måste sitta vid datorn.
Därför passar jag också på att blogga.
Dessutom har jag packat nu.
För imorgon åker vi.
Eller nä, inatt.
Shit, det är ju snart.
Jäklar.
Och ja, jag har lite resefeber nu.
Fast  jag är inte i närheten av så nervös som Jocke är.
Men det är ju iof förståeligt.

Jag ska försöka blogga ikväll innan jag sticker.
Så kanske ni får se hur nervös jag är då.
Jag måste handla lite grejer idag också inför resan.
Inte roligast.
Men nödvändigt.

Men nu ska jag skriva en labbrapport om kiss.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0