This strange feeling is taking over me.

Jag är verkligen helt felvriden nu.
Jag är en tonåring som verkar ha blivit helt fel.

Just nu trivs jag i skolan.
Med lektionerna.
Jag älskar lektionerna och tycker det är skitkul med allt vi håller på med.
Detta är verkligen ett pbl med delar som jag älskar.
För övrigt känner jag mig lost i skolan.
Fel.
Det känns som att jag har missat en termin och förlorat min plats.
Jag känner mig lite som en herrelös hund at the moment.
Jag irrar mest omkring utan att riktigt ha nån stans att ta vägen.

Och just nu är jag dessutom i en allmän svacka.
Jag är fast i mina tankar, även om det jag tänker på varierar under dagen.
Jag har svårt att komma ur det.
Jag är trött och hängig.
Och jag är trött på att komma in i såna här perioder.

Jag behöver vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0