Stronger.

När det krävs av mig är jag en sjukt stark människa.
Jag kan ta mig igenom det mesta och komma ut starkare.
Jag har ett ganska enkelt sätt att se på livet och dess problem generellt.
Jag vet att det är lönlöst att lägga nergi på småproblem eftersom de i det långa loppet faktiskt bara är småproblem.
Jag vet att saker och ting löser sig på ett eller annat sätt.
Och att mycket har en tendens att ordna upp sig till slut.
Jag vet att den mänskliga kroppen och det mänskliga psyket klarar av mer än man tror.
Jag vet att kroppen klarar av mycket på egen hand.
Jag vet att man inte får något gratis och att man alltid ska vara beredd att arbeta för att få det man vill ha.
Jag vet att alla har upp- och nergångar i sitt liv.
Att det är de som formar ens vardag.
Jag vet att saker och ting kommer kännas bättre om ett tag.
Men just nu hjälper inte den kunskapen mig alls.

För just nu känns det piss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0