My baby gave to me.

Jag håller på och funderar på födelsedagspresent åt Jocke nu mest hela tiden.
Det retar mig att jag inte kommer på nåt sånt där riktigt, riktigt bra.
Det retar mig att jag är så dålig på att ge presenter.
Jag kommer nästan aldrig på nåt bra så det blir alltid nödlösningar.
Men jag vill ge något genomtänkt.

Har kommit på en sak.
En liten sak.
Som bara är en extragrej.
Till vad vet jag inte.
Har ett par olika idéer men ingen känns riktigt bra.
Jag får väl se om jag kommer på nåt som känns helt rätt.
Det är ju inte så att jag kan ge bort ett pärldjur...
...Det har han ju redan fått.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

ALLA FÅR PÄRLDJUR UTOM JAG! DUMMIS JUMMIS!

2007-11-13 @ 22:44:02
URL: http://asfaltbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0