Just like a pill.

Min huvudvärk har inte gått över.
Fick den vid tiotiden igår under förmiddagen.
Och sen satt den i.
En stunden då det inte gör ont är när jag sover.
För då slappnar jag av helt.
Övriga tiden spänner det som tusan i hela framdelen av huvudet och det känner som att mitt balanssinne är lite ur system.
Jag tog en tablett innan.
ett pillet.
Men det har än inte hjälpt.
Det är störigt med min kropp.
Att de få, få gångerna jag tar tabletter så verkar de inte hjälpa.
Inte vanliga smärtstillande såsom alvedon och ipren iaf.
De bara tas upp av kroppen för att sedan inte göra något känns det som.
Det hjälper bara mot feber i princip.
Och detta är ännu en anledning till att jag väldigt sällan tar något mot värk.

Det känns lite som att min framdel av huvudetkommer sprängas om en stund av övertryck.
Så känns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0