I wn't to close my eyes.

Jag är så sjukt trött.
Var trött redan i skolan idag.
Och nu har jag jobbat 5,5 timmar också.
Så nu är jag sjukt trött.
Jag trodde jag skulle bryta ihop när jag jobbade idag och det inte funkade som jag ville.
Jag hade inte energi nog att ta det.
Fast till slut fick jag lite beröm ändå.
Fast jag fattade aldrig över vad.
Men det skiter jag i.
De sa att det var bra gjort av mig iaf.
Men så klagade de också på att jag sa att jag inte kunde jobba på nyårsafton efter fyra.
Och ändå hade de redan satt schemat.
Jag fattar itne riktigt.

Imorgon åker jag upp till Jocke.
Ska vara däri helgen.
han ska laga mat åt mig tom.
Det ska bli sjukt mysigt och jag saknar honom sjukt mycket.

Men nu ska jag sova så jag får nåt pluggat imorgon och inte bara sovit.

God kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I brist på adverb skrev du sjukt 4 ggr.

2007-11-23 @ 17:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0