You're spending your time wanting for words but never speak.

Okej, så mycket skrivet blev det ändå inte idag.
Har haft sjukt mycket att göra.
Eller ja, har haft fultl upp iaf.
Håller fortfarande på att fixa med musik till min iPod.
Känner att den musiken jag hade innan var riktigt kass och behövde bytas ut.
aningen drygt börjar det dock bli att hålla på med det nu.
Spceillt när jag först måste skaffa bra ny musik eftersom jag knappt har någon bra på denna datorn.
All musik jag har velat ha det senaste halvret ligger ju på Lollos dator.
Men ja, det är väl lite av ett i-landsproblem egentligen.

Imorgon ska jag ringa angående jobb.
För det hade varit hur gött som helst faktiskt med det på Awapatent istället.
Bättre betalt, närmre hemma och kan ge mig framtida extrajobb också kanske.
Hur skönt som helst ju.
Men ja, jag är nöjd med att jag har ett jobb iaf.
Får väl se till att försöka slå på charmen eller nåt imrgon när jag ska ringa om det.
Gud vad jag egentlgien har att göra imorgon.
Gud vad jag egentligen borde ha gjort mer idag känns det som.

Och jag packade på tio minuter.
För sex dagar eller nåt sånt.
Lite stolt är jag.
Just det, jag får inte glömma jacka!

Nä, jag är supertrött nu.
Ska nog ta och gå och lägga mig.
Och nu har jag helgerna bokade fram tills somamrlovet har börjat.
Det är ltie skojsigt faktiskt.
För trots att jag ofta misslyckas med det så gillar jag ändå lite planering.
Känns lite sådär halvproffsigt.
(Jag vet, det där lät jättetöntigt.
Men jag är nog faktiskt ganska töntig egentligen.)

Ja, nu ska jag sova iaf.
Skriver någon gång imorgon tror jag.
Hoppas jag.
Så att ni har nåt att göra när ni tänker på mig och saknar mig.
(Snälla sakna mig lite iaf.)

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så, det är bra nu, nu har du varit borta tillräckligt. Kom hem och blogga mer! :P

2007-05-15 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0