We're gonna get lost nine times out of ten.

Klockan är nu 20:41 och jag har nog sovit uppemot fyra timmar idag.
Under dagen alltså.
Det är minsann inte illa.
Fast är fortfarande sjukligt trött och ska nog strax slänga mig i sängen.
Jag ahr inte ens hört att min telefon har ringt.
När den låg trettio centimeter från huvudet.

Jag älskar att sova i soffan när dagen flyter på som vanligt för alla andra.
Mamma satt och förhörde Louise vid matbordet idag när jag låg och sov i soffan.
Den är så sjukt skönt att somna när man hör andras röster men verkligen inte behöver lyssna på dem.

Just nu ser jag ut som en nyvaken stor grå mupp.


Nä nu vill jag sova mer.
Fast först ska jag ringa Jocke.

Och jag hoppas pappa bytar router snart så att vi kan få ett internet som funkar.

Sov gott.

Hej.


Might be blisters, might be pain
We're gonna get lost nine times out of ten
Little magic once again
We're gonna get wet and cold, but home again


Titta vad jag nyss hittade att man kan ha på bloggen:

(Gud vad jag alltid är sen med att hitta saker.)

Kommentarer
Postat av: Steph

Åhh... hjärta. Hur gör man sådana snofsiga saker?
Saknade dig i skolan (blev kolan med mitt sugiga tangentbord, hihi) idag. Sjukligt trög dag. Jag måste skriva idehistoria egentligen men vill inte, så jag hittar på ursäkter att inte göra det. Ska kanske blogga själv... Åh, inspiration. Du är min inspiration, älskling.

2007-05-29 @ 17:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0