Var det dig jag såg?

Jag kom att tänka på vilket tålamod somliga av mina bekanta måste besitta egentligen.
Ja, de flesta av mina beknta faktiskt.
Och med bekanta menar jag vänner.
För jag är nog en ganska krävande person.
Iaf när det kommer till vissa saker.
Förlåt.
Och tack för att ni står ut ändå.

Och ibland är jag nog ganska sårläst.
Ganska svårförstådd med vad jag menar med vad jag tycker är väldigt tydliga signaler.
Jag ger nog inte så direkta klartecken om vi säger som så.

Och jag har varit väldigt försiktig den senaste tiden.
Vilket har gjort mig ännu mer tyst.
Jag har arit lite rädd tror jag.
Men jag tror jag vågar lite igen.
Känns som det iaf.
Och det är skönt.
Och tack vare dig.

Men nu ska jag äta nåt litet innan jag somnar för jag är svinhungrig och trött.
Och sen ska jag sova skönt de få timmar jag får sovit.
Vad trevligt sällskap jag komemr vara för Jocke imrgon.
Imorgon kommer Jocke!
Bra.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0