Up all night and sleep all day.

Jag ska vara uppe sent inatt tror jag.
Kommer inte hinna annars och för att det är mysigast på natten.
Påminner lite om när jag skulle till Frankrike för nästan exakt ett år sedan med Felicia.
Gud vad det var mysigt.
Saknar det lite faktiskt.

Nu har jag ätit och fixat mat till imrogn.
Och störat mig för mamma.
Det avr kul.
Hon tyckte också det var kul, det vet jag, även om hon sa att jag var jobbig.
Varför är det alltid så kul att kittla andra men så hemskt att själv bli kittlad?
Fast nu är jag nervös för imrgon för hon kommer försöka hämnas då.
Och jag ska sitta intill henne 18 timmar så hon lär ju få sina chanser.
Ah, det är en smäll jag får ta.
Pappa var visst också kittlig.

Och jag har fått reda på idag vad jag komerm få i 18års-present.
Spännande va?
Nä, inte speciellt.
Jag kommer få ett USB-minne.
Väldigt kul present va?
Iof ganska användbart och så.
Men om de slopade sydockan för USB-minnet blir jag faktisk lite sur.
Det avr inte meningen att låta sådär materiell, förlåt.
Jag hatar när jag gör det.

Jag är egentligen på superbra humör och verkligen superglad.
Och det är underbart.
Så riktigt underbart.
Om jag bara skulle bli klar med idéhistorian nån gång också...
Men inte ens tanken att jag måste skriva den får mig att bli nere.
Mindre glad ens.
För jag är lycklig.
Lyckligast kanske tom.
Och livet leker för mig för tillfället.

Man must dance får det bli nu bara för mitt redan superhumör.
För det är den låten som gör mig dansigast här på kontoret.
Och det älskar jag.

Nä, jag borde verkligen skriva idéhistorian.
Borde...

Nanananana.
Badabadabadapapa.

Nu flummar jag rejält.
Borde flumma på idéhistorian istället.
Flum...

Ah, snart är det sommarlov.
Det ska bli skönt.
Som bara den.

Måste boka tåg idag föresten.
Får jag inte glömma.
Vill jag heller inte glömma.

Nä, nu ska jag försöka få nåt gjort.
Nåt litet iaf.
Får väl se hur lång tid det dröjer tills jag är tillbaka i bloggen.
Men försöka är ju alltid nåt.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0