So kiss me and smile for me.

Jag är förkyld.
Sitter och ska skriva labbrapport nu men håller på att somna.
Har inga lektioner idag typ.
Eller två lektioner PBL och sen fri studietid.
Alltså inga lektioner.
Men ändå sitter jag i skolan och försöker plugga på nånting som inte ens behöver vara klart förrän på fredag.
Det är jag lite stolt över.
Fast jag ska ta paus nu.
Innan jag lägger mig ner på bordet här och sover.
Jag vill itne bli sjuk nu.
Jag har inte tid att bli sjuk.
Och verkligen inte viljan.

Beslutade igår att jag nog inte åker till Tyskland i sommar.
(Har jag kanske redan skrivit det?)
Alltså inte åker på World Games.
Sparar de pengarna istälelt och kan ju kanske leva lite lyxigt hemma i Sverige istället eller nåt.
Eller ja, jag vet inte, nånting kommer jag väl på att lägga pengar på istället.
En resa till höst med My?
Ja, tack.

De andra vill äta glassbuffé under vår lediga tid sen.
Måste de vilja det idag?
När jag för en gångs skull verkligen, verkligen inte är sugen på glass eller sånt där.

Jag borde gå och lägga mig tidigt ikväll.
Kommer nog dock inte göra det.
För jag tänker kolla på fotboll iväll.
Det ni.
My ska kanske också kolla på det med mig.

Men nu ska jag logga ut och lämna datorn.
För nu har jag varit duktig idag ändå.

Så...

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0