So don't complicate it by hesitating.

Hemma igen!

Lite halvtragiskt, jag vet, men det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta igång datorn.
Som vanligt strular msn och jag fick itne ut så mycket av det.
Men jag är hemma iaf.
Mamma är och hämtar mat så strax ska jag äta.
Maaat, ja tack.
Så jag ska inte bli långvarig med detta inlägget.
De blir alltid så sura när jag inte kommer direkt till maten bara för att jag bloggar elelr har fastnat på msn.
Men så snart jag har ätit och sätter mig vid datorn igen ska jag skriva ett långt, långt inlägg.
Jag lovar.
Och jag ska börja blogga rejält nu dessa dagar jag är hemma för min blogg är ju inget värt om jag inte uppdaterar den.
Så om en stund...
Efter att jag har ätit och pratat i telefon.
Jag lovar.
Men nu är maten här.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0