Running with the night.

Jag höll på att försova mig till mitt nationella prov i engelska idag.
Vaknade en kvart innan jag var tvungen att sticka hemifrån och fick flyga upp ur sängen och skynda att göra mig i ordning.
Nä okej, sådär väldigt skyndade jag mig inte, jag är ofta klar på en kvart egentligen.
Men tanken liksom att jag bara hade så kort tid på mig var stressande iaf.
Och provet gick lite halvdåligt tror jag.
Kändes inte alls så bra.
Har ingen aning om vad jag babblade på om för en massa.
Nä, usch, jag vill inte ha en massa sånt skit kvar i skolan nu.
Jag vill ha lov ju.

Jag har köpt min Roskildebiljett idag!
Så nu är jag stolt ägare av en biljett som visar att jag kommer gå på konserter, festa och ha allmänt kul i fyra-fem dagar.
Mina sista dagar innan jag blir myndig dessutom.
Nice!

Jag kollade på bilar idag.
Sådär alltså kollade länge på dem.
Eller inte bilar, Ferraris!
Och det är skillnad.
De är nog i en klass för sig.
Speciellt 360 Spider (Jag är så stolt över att jag har lärt mig ett namn.)
Och sen var jag och handlade med Felicia.
Det var länge länge sedan vi var det.
Länge länge sedan vi umgicks rent sådär allmänt också för den delen.

Jag saknar våra dagliga samtal i immar om ingenting.
Jag saknar våra dagliga samtal i timmar om kärleksbekymmer.
Jag saknar våra kärleksbekymmer.
Okej, antagligen blev jag såhär just nu mest för att det kom en sån där låt på datorn precis.
Men jag saknar faktiskt det.
Och hon sa en sak idag som jag inte tänkt på innan.
Det borde jag fundera lite över faktiskt.
Så att det inte blir fel sen.

If it felt right at the moment, you shouldn't regret it later on.

Det mesta jag gör känns rätt för tillfället.
Ändå ångrar jag alldeles för mycket.
Jag är nog en sån där som ångrar det mesta som går att ångra.
förutom när jag har mina toppendagar då jag bara har kul åt det.
De dagarna är härliga.
Idag har jag en liten blandning av dem.
På något sätt orkar jag inte ångra alla de saker som jag ändå ångrar.
Ja jag vet, jag är en lite komplex person som inte är sådär väldigt lättförstådd alltid.
Det är lungt, jag förstår mig inte riktigt heller alltid.


Jag luktar alldeles för mycket herrparfym nu.
Dannes herrparfym som han fick för sig att spreja på mig.
Och som Felicia sedan också ville spreja på mig.
Så jag luktar Danne.
Alltid något nytt iof.

Nä nu ska jag städa.
Msn klyddar som vanligt och jag har ingen aning om hur jag ska få det att funka.
Och mitt rum ser fördjävligt ut.
Så nu är det rejäl städning som gäller.

Hej.

Spinning around like nobody's watching
Nobody else but me
So far beyond my imagination

If they could only see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0