Och nu är jag beredd.

Jag vet, förlåt, mitt bloggande har varit bristande idag med.
Har inte hunnit.
Och nu är jag jättetrött.
Och ni som läst tidigare inlägg från mig vet nog att när jag är trött blir mina blogginlägg oerhört meningslösa.
Inte för att de annars brukar vara speciellt meingsfulla men ändå.
Så därför skriver jag inte jättemycket idag.
Eller nä okej, egentligen mest för att jag är svintrött och inte orkar sitta vid datorn så länge till.

Och imrgon är det skola igen.
Usch, orkar egentligen inte alls ha lektioner.
Men får träffa alla igen och det sa bli skkönt.
Hur ska jag klara mig i tio dagar?
Ni är lite av min drog låter det nästan som.
På ett bra sätt alltså.
Men det vet ni.

Och idag har jag återkommit till civilisationen.
inte för att jag itne tycker om att vara iväg med familjen, det gör jag verkligen.
Och det har varit supermysigt att vara iväg.
Och jag älskar verkligen min familj och att spendera tid med dem alla.
Men har min familj kanske utökats?
(Oj, gud vad jag är djup och sentimental nu.)
Jaja, det ska bli kul att tröäffa alla imorgon igen.

Och på fredag kommer Jocke ner.
Bra.
Mysigt.
Och jag har snackat med honom i telefon i någon timme idag.
Har ju inte snackat på ett tag nu.
Kändes sjukt skumt.
Men mysigt att prata igen.
Och jag tycker jättemycket om att du kommer ner och träffar mig.

Nä nu ska jag sova.

Hej.

Jag hör dina andetag -
En stilla rytm av trygghet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0