Listen to the music at the moment, maybe sing with me.

Sitter inne på kontoret och "pluggar"
Jag har skrivit ut idéhistorieskitet så att jag ska kunna plugga.
Men det tog mig fem minuter att skriva ut så nu har jag gjort annat i 1½ timme.
Vad vet jag inte.
Mest bara lyssnat på musik.
För här var en massa musik jag inte lyssnat på här innan.
Och även sånt som jag lyssnat på innan.
Som är bra.
Och mysig.
Måste se till att fixa en del av denna musiken till min dator också.

Jag är hemma från skolan idag med.
Kände att det nog var bäst.
Men jag känner mig mycket bättre idag iaf.
Halsen gör ju fortfarande riktigt ont men jag kan iaf svälja nåorlunda idag.
Och hela världen snurrar inte längre när jag reser mig upp.
Och det är skönt.
Så imorgon är jag nog tillbaka i skolan.
Det måste jag vara.
Annars klarar jag inte att åka iväg.
Så imorgon kommer jag till skolan.

Nu kom mamma så jag ska gå och prata lite med henne.
Skriver mer sen om en stund när jag har tråkigt igen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0