It's getting hot in here.

SKolan är varm.
För varm.
Alldeles för varm för att man ska kunna stå ut här en hel dag egentligen.
Det var bättre innan idag men nånting hände och skolan blev som en bastu.
Och jag är den sortens människa som inte tycker om att basta.
Men men.
Ska öppna fönstrena till mitt rum fullt och få ett kallt och skönt rum.
För rummet ska vara kallt.
Då är det perfekt.
Elelr ja, svalt iaf.

Intervjun gick väl helt okej.
Hon som intervjuade mig att att jag verkade glad och le mycket iaf.
Det gör jag nog.
Iaf när jag är nervös och inte vet vad jag ska göra elelr säga.
Som på intervjuer.
Fast jag är nog allmänt en ganska glad person.

Och jag vet att den största anledningen till att jag bloggar nu igen är för att alla runt omkring mig sitter och skriver på labbrapporten nu.
Men jag gör itne det.
För jag kan vänta.
Och då väntar jag.
Som alltid.
Och jag kommer få det stressigt som satan på torsdag kväll.
Men jag får väl plugga hemma ikväll eller nåt.
Eller söka efter något sätt att skaffa självdiciplin på?

Nu ska jag försöka plugga lite.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0