I hate to wake you up to say goodbye.

Jag är trött.
Såååå trött.
Men snart, snart är jag nog klar med idéhistorian.
Nu verkar det som att jag har pluggat helt flitigt ikväll.
Det har jag.
Den tid jag inte haft paus.
Och jag hade puas i några timmar nyss när jag snackade i telefon.
Ja, det blev några timmar.
Men jag ska skriva klart nu och sen ska jag sova.
För imrogn sticker jag.
Vi åker hemifrån halv sju tror jag.
Usch!
Jag är inte van vid att gå upp så tidigt.
Men men.
I övermorgon blir det skönt iaf.
Och jag ska försöka sova en massa på bussen.

Jag har bokat tåg nu föresten.
Eller ja, Anders bokade tåg men jag sa till honom vilket han skulle boka.
Så snart kommer jag till Skara.
Och jag ska inte sticka ner på stan, jag lovar.
Jag vill inte sticka ner på stan.
Jag vill ju umgås med dig.
Och det får jag göra.
Om två veckor...
Vilket är skitlänge.
Och tio dagar utan att prata.
Vilket är riktigt sjukt länge.
För länge...

Men nu ska jagvara flitit och bli klar med det där förbannade skitet jag håller på med.
Så kanske jag får nån sömn i natt.
Kanske tre timmar iaf?

Så detta blir nog mitt sista blogginlägg på tio dagar.
Håll till godo och läs igenom gamla om ni inte har något annat att göra.
Och jag lovar att blogga för fullt när jag kommer hem igen.
Men nu är det väl hejdå.
Så...

...Hejdå...
To be in your arms is the best feeling ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0