I can't do my homework and I can't think straight.

Nu är jag på bra humör igen.
På bra bra humör alltså.
Det var jag inte i skolan idag.
Insåg att jag är sjukligt skoltrött och inte alls är motiverad att arbeta.
Det hjälper ju inte att ens rektor är dum heller.
Blev riktigt trött mot slutet av skoldagen också.
Det var inte kul.
Speciellt inte när jag skulle cykla hem och inte orkade trampa.
Men jag kom hem iaf.
Och snart kommer Felicia hit.
Och jag lyssnar på glad-musik.
Min sorts glad-musik.
Som är garanterad att göra mig på bra humör.
Jag älskar sån musik.
Och det är underbart att det finns sån musik som man alltid kan lita på.
Den gör mig alltid lika hoppig och glad och jag känner mig helt enkelt lycklig.
Jag älskar att känna mig lycklig.

Och just nu känns saker och ting bra.
Ja, jag är ganska nöjd med hur saker och ting är just nu.
Alltså sånt där som jag faktiskt har nån makt att styra över.

Nu ska jag snart ut och hoppa på studsemattan tror jag.
Orkar inte sticka ut och springa.
Jag kommer aldrig komma ut och sringa.
Antagligen bra med tanke på knät.
Och studsemattan är mycket närmre och enklare att motionera på.
Så det får det nog bli.

Och jag fick sånt där fånigt leende i skolan idag.
Jag fick ett sånt där fånigt leende i skolan idag!
Det är bra!
Som bara den.
Och jag fick det tom flera gånger idag.

We can never know about the days to come
but we think about them anyway.


Hej.


How beautiful it is
Just to be like this



Kommentarer
Postat av: Jörgen

Har DU kollat TheGuide idag??
Nya recensioner varje dag, intressanta omröstningar och mycket annat kul!
Ses i vimlet! :-)

2007-05-21 @ 18:31:51
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0