I botten av den sjön finns en silverskatt som glimmar.

Jag är glad nu igen.
Riktigt glad.
Av olika anledningar.
En av dessa, den lite materalistiska av dem, är att mitt internet har funakt hela kvällen!
Ni anar inte min glädje över det.
Min msn har inte klyddat alls och jag har kunnat använda internet normalt.
Underbara, underbar internet.
Underbara, underbara Tomas som fixade det åt mig.
Tack!

Fast jag har en spindel i taket just nu.
Och det är äckligt.
Och läskigt.
Och den har flyttat på sig ca 15 centimeter på 1½ timme.
För er som inte har förstått det så tycker jag itne om spindlar.
Alls.
Är är rädd för dem.
Men de flesta som känenr mig vet nog redan om det.
Iaf de som har sett mig i närheten av en spindel.
Nä, nog snackat om spindlar.

Nu ska jag försöka få nånting gjort ikväll.
Nu, sähär klockan 00:21 ska jag börja med det.
Jag är så duktig.
Verkligen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0