How do you do.

Msn klyddar.
Ja, hela internet klyddar och jag blir galen.
Ska därför lämna datorn.
Och för att jag är trött nu igen.

Felicia var här och då var jag pigg.
Men hon tpg väl all energi jag ahde elelr något.
Och jag insåg idag varför folk inte vill umgås själva med oss två.
Men vi har ju iaf väldigt kul ihop.
Och vi har börjat bli bättre mot varandra nu tror jag.
Känns som det iaf.
Ja, det var väldigt kul och mysigt att snacka och sånt med henne idag.
Och hon genomskådade mig direkt.
Kanske inte så svårt dock.

Men nu ska jag iaf sova.
Och hoppas på att drömma lika härliga drömmar som de senaste dagarna.


I drank too much last night, got bills to pay
My head just feels in pain
I missed the bus and there'll be hell today
I'm late for work again
And even if I'm there,
They'll all imply that I might not last the day
And then you call me and it's not so bad
It's not so bad and

I want to thank you for giving me the best day of my life
Oh just to be with you is having the best day of my life



Hej.

Kommentarer
Postat av: Isak!

Denna dag har ni väntat länge på.. ISAK VET VILKEN LÅT JOEY CITERAR I SIN BLOGG!!! Blås i trumpeterna, avfyra kanonerna, det är ju Dido!

2007-05-22 @ 22:32:53
URL: http://sovstadsskildring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0