Global Fussball oh yeah!

Milan vann igår!
Precis som jag och My sa hela tiden.
Ingen trodde dock på oss och skrattade bar a.
Tji fick de.
Fast nu ska vi inte vara såna.
Jag och My stöttade ju Milan med våra Milankläder, vårt Milan-nagellack och vår Milan-skylt.
Så det var ju väldig tur att de vann faktiskt.
Isak var aningen jättesur och sa inte många ord under matchen.
Förutom när Liverpool gjorde mål, då pratade han som bara den i typ 1½ minut tills han insåg att Milan vinner ändå.
Och efter matchen var han inte att leka emd.
Men jag och My var glada.

Idag har jag satans mycket att göra.
Labbrapport (tråkigt), Photoshop (lite kul faktiskt) och städa (inte speciellt kul men det är en bra anledning till varför jag måste städa ju så det ska nog gå ganska snabbt ändå).
Och sen ska jag sova tidigt.
Denna gången ska jag faktiskt försöka att inte bara säga det utan göra det också.
Skit också, jag borde hämta ut mitt pass också ju.
Kan kanske göra det innan desktopen imrogn istälelt, då är det mindre folk där.
Ja, det gör jag.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0