First of the gang to die.

Jag är så jävla trött på min dator just nu.
Den har strulat sen den fick virus, även efter att den har blivit omformaterad.
Och den vill aldrig samarbeta.
JAG HATAR DATORER OCH DE HATAR MIG!!!
Och jag måste verkligen skriva den där förbannade labbrapporten om några förbannade vågor som jag itne fattar nånting av.
Och jag måste laga mat för pappa lagar inte mat och det är bara vi två hemma ikväll.
Och magen gör ont.
Aaaaaah, vilken dag!
Som tur är är den snart över och sen är det fredag och det är bra.
Helg.
Och allt vad det innebär.
Som är väldigt bra.
Och som gör mig väldigt, väldigt glad.

Kroatien låter inte så fel trots allt.

Nu ska jag försöka få datorn att samarbeta lite iaf.
Det kan du väl snälla göra dator?
Jag ber dig ju!!!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0