En vacker vision om ett paradis på jorden.

Har haft problem med att hitta en låtstrof för dagens rubrik faktiskt.
Det brukar jag inte ha.
I skrivandets skull har jag itne ens en rubrik.
Jag hoppas på att det kommer någon bra låt snart som jag kan sno till att ha som rubrik.
Det har ju blivit min grej att ha.
Så nu måste jag väl ha det.

Har bestämt mig för att bli filmbildad.
Ska se lite kultfilmer när jag är iväg i Polen.
Så sen ska jag kunna filmer.
Eller ja, några stycken iaf.

Det ska bli sjukt skönt att resa iväg dit.
Längtar tom nu.
Men imorgon måste jag packa satan (inte för att acka brukar ta så lång tid och vara så jobbigt iof) och antagligen tvätta lite för hand eftersom jag har glömt att kolla vad som behövs tvättas innan vi sticker dit.
Men men, så kan det gå ibland.
Speciellt om man heter Josefin och är sämst på planering.


Och Anna varhelt romantisk och djup idag.
Men hade rätt.
Och det var väldigt gulligt.
Och jag blir så stolt när jag hör folk komma fram med sin romatiska sida.
Det är väl lite som när folk pratar Buffy med Steph.
Ja, ännu finns det hopp för romantiken.

Och min helg har varit väldigt trevlig och mysig.
Vi har väl egentligen inte fått gjort sådär jättemycket men det har varit sjukt mysigt.
Och förhoppningsvis blir det så mysigt snart igen.
Eller vad säger du?

Nu ska jag nog bege mig mot sängen tror jag.
Känner att jag verkligen behöver sova nu.
Ska inte vara sådär sur och tvär i skolan dessa två dagar jag är där denna veckan.
Jag ska vara glad och rolig och allt sånt så att de saknar mig extra mycket när jag är borta.

Och Steph kommer tillbaka imorgon igen.
Bra.

Men nu är det sängen som gäller.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Dytte

Det hoppas jag verkligen. Om du inte ska iväg till Polen igen ;)

2007-05-14 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0