Där vi hör varann, och inte bara orden.

Är i Tyskland nu.
Ska inte nlogga långt för det får jag nog inte av pappa.
Kommer hem imorgon igen så då bloggar jag mer.
Har skönt här i värmen.
Även om det inte har varit superväder här hela tiden.
Det är mysigt här.
Men jag vill ändå hem nu.
Hem till er.
Er som gör att jag får hemlängtan.
Förstår ni att det är er som jag vill hem till?
Och imorgon ska jag skriva det jag har tänkt mycket på under mina timmar med musiken i öronen, sittande tittandes ut genom fönstret.
Jag SKA skriv det.
För annars är jag för feg för mitt eget bästa.
För jag ska klara det någon gång.
Och nu vill jag klara det.
Så därför ska jag göra det.
Men inte förrän imorgon.
Nu ska jag ut och skriva mer.
För idag flödar min poetiska ådra.

Imorgon ska vi föresten inom Boardershop och handla stämningshöjande till min atronårsfest sa mamma.
Snart, snart, snart är jag 18!

Ha det bra.
Och sakna mig inte för mycket (jo snälla gör det!).

(Och du är en av dem, bara så du vet.)

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0