Bring on tomorrow.

Är trött nu.
Ska sova.
Har läst i en av poesibäckerna jag lånade från biblioteket igår.
(Fy vad det lät töntigt.)
Fastnade i den och läste hela, som iof var ganska kort men ändå.
Jag älskar verkligen att läsa sånt.

Men nu ska jag sova.
Och imorgon ska jag till Polisen.
Måste fixa pass.
Och sen är det skola.
Sen är det vinka adjö till Steph tror jag.
Eller så sticker jag direkt hem.
Och sen är det at städa rummet eftersom jag itne orkade och hann ta det idag.
Och sen ska jag till centralen och möta Jocke.
Och sen, vet jag faktiskt inte vad som händer sen.
Vet inte alls vad vi ska hitta på men det löser sig nog.
Det borde det ju göra.
Ska bli kul iaf.

Så nu måste jag verkligen sova.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0