All that I am.

För omväxlings skull ska jag sätta rubrik efter att jag har skrivit inlägget.
Kanske det blir en rubrik som stämmer in på inlgget då tom?
Fast ni läsare märker ju inte så mycket av när jag rubriksätter inlägget.

Mina läsare har minskat drastiskt sedan jag var ute och reste.
Det känns inte så lönt heller att kämpa nu heller när jag sticker på fredag igen.
Men det hindrar ju inte mig från att blogga.

Var hos läkaren idag efter att ha dragit mitt upp ur sängen efter 19 (!) timmars sömn.
I sträck.
Så länge har jag verkligen aldrig sovit i sträck tidigare.
Men det var välbehövt.
Och nu känner jag mig faktiskt mycket piggare.
Men det går ju i vågor iof.
Felicia sa att jag var skittråkig när jag är sjuk.
Jag kunde ju inte mycket annat än hålla med där jag låg i soffan och bara glodde på tv.

Var hemma från skolan idag.
Jag tror faktiskt det är första gången detta läsåret som jag var hemma pga sjukdom.
Måste nog vara hemma imorgon med.
Läkaren sa att det avr halsfluss så jag går nu på penicilin.
Tabletter.
Usch!
Måste käka dem i tio dagar.
Skönt att man gör det när man är bortrest med familjen iaf.

Jag hatar mitt internet!!!
Och det faktum att vi har en ny, förhoppningsvis fungerande router liggandes här hemma men som ingen här kan installera.
Pappa skulle försöka få Tomas att komma hit imorgon och fixa med det.
Då kanske jag kan få ett fungerande internet för en gångs skull.
Men ja, jag har ju lärt mig att när det kommer till teknik ska jag inte ta ut nånting i förväg.
Rent allmänt ska man väl egentligen inte det?

Jag har svinont i halsen nu.
Fast jag har lyckats rycka i mig mat idag trots allt.
Blev så illa tvungen när jag höll på att svimma hos läkaren idag.
Så nära har jag aldrig förr varit att svimma.
Efter att de hade pumpat mit kropp på blod (de tog tre rör och fick sticka mig i armvecket två gånger för första gången kom det inte ut något blod. Jag är alltså inte byggd för att bli knarkare.) satt jag där inne med sköterskan och hon tog sånt där äckligt i halsen på mig.
Sen tittade hon på mig och frågade hur jag mådde, om jag var yr eller nåt.
Jag tittade mot henne, försökte fokusera blicken men allt snurrade och jag såg dubbelt.
Så jag sa att jag hade lite svårt att fokusera.
Då fick jag lägga mig ner lite halvt i stolen på rummet och vila en kort stund tills jag kände att jag kunde stå upp igen.
Sen gick jag in i väntrummet och fick dricka lite och äta druvsocker.
antagligen ebrodde yrseln och det bajset på att jag inte had ätit nånting typ.
Och sååå kul var det faktiskt inte att vara helt svimfärdig så jag fick försöka äta nåt.
Men alltid en uplevelse iaf.
Och satan vad det kändes som en billig fylla.
En väldigt otrevlig sådan dock.

Jocke har börjat planera min resa till Sverige.
(För er som lever i den rätta välden är Sverige egentligen Skara, den där lilla byn nånstans uppe i vårt land.)
Jag tycker det ska bli väldigt mysigt att åka dit.
Till en trevlig stad (?) och framförallt trevligt sällskap.
Det får dock dröja någon vecka eftersom jag ska resa iväg nu.
Snart iaf.
På fredag.
Det ska bli sjukt skönt att bara ligga och sola och slappa hela dagarna men jag ska inte ljuga eller förneka det;
Jag kommer sakna Sverige nåt enormt.
Jag kommer sakna er!
Och det vet ni.
Speciellt suger det att jag inte får träffa er hela denna veckan innan jag åker bara pga av en förbannad halsfluss.
Felicia var här hemma en stund idag.
Åt varm macka.
Men jag sa inte så mycket.
Var väl inte sådär überpratglad.
Och jag fick ringt Jocke.
Han ju somna igår innan jag fick ringt honom.

Och jag är sjukt nyfiken för tillfället.

Och jag sa att jag inte skulle skriva så mycket mer i gåtor.
Det tycker jag att jag har lyckats ganska bra med i detta inlägget.
Eller?

Jag scrollade precis genom inlägget och såg att dte minsann inte är ett kort inlägg.
Men jag är pratglad nu igen.
På datorn iaf.
För det gör lite ont att prata med munnen.
Och Kalix, den enda jag snackade med på msn nu ikväll, lämnade mig nyss.
Med en dålig ursäkt för att inte vara inne på msn längre.
Han tröttnade nog på mitt babblande.
Det är lite som att jag inte har träffat en levande människa idag faktiskt.
Men det har jag ju,
Men vis tangentbordet kan jag ju snacka snabbare och tydligare än annars.
Och utan att det gör ont.
Så för stunden är mitt tangentbord min favorit blend prylar.
Mitt tangentbord som faktiskt är det skönaste tangentbordet som skapats.
Oavstt vad alla andra säger och klagar på.
Vi lever i symbios, jag och mitt tangentbord.

Gud vad jag ordbajsar nu.
Vet inte ens varför jag gör det.
Jag börjar känna tröttheten svita in i mig nu igen.
Kanske borde jag försöka sova istället för att skriva ett alldeles för långt inlägg?

Ah, ni får sluta läsa när ni vill.
Jag klandrar inte den som inte orkar läsa hela.
Det är okej.
Jag är glad att någon läser något bara.

Men jag ska nog ändå försöka sova nu.
Kolla lite på tv och förhoppningsvis somna till den.

Skriver imorgon igen när jag har dragit mig upp ur sängen.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Dytte

Vadå lilla byn? Vad är nu detta? Det är en metropol ;)

2007-05-30 @ 08:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0