Sweet escape

Okej.
Nu ska jag nog ta och våga offentliggöra min nya istället.
Inte lägga ner denna utan bara helt enkelt ha två.
Två stycken att prata av mig i.
Även om jag idag inte alls behöver prata av mig känns det som.
Jag vill inte prata alls idag.
Ja blir illamående av mig själv nästan.
Plus att jag har ont i halsen.
Riktigt ont.
Men fy vad jag inte alls tycker om mig själv iag.
Har haft en pissedag och hade jag fått välja nu i efterhand så hade jag nog varit sjuk idag.
Varit sjuk och stannat hemma i min skön säng dit inga problem någonsin når en (nästan iaf).
Just nu orkar jag inte tänka framåt alls.
Inte på sommaren, inte ens på påsklovet.
Tragiskt.
Jag vill bara gå och lägga mig och sova bort några veckor.
Några månader tom.
Fram tills typ juli börjar.
Det hade varit skönt.

Nä, morgondagen måste bli bättre.
Orkar inte med en till sån här dag.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0