Sunset borderline

Jag är...
...glad just nu.

Eller inte glad som i glad liksom utan mer glad som i att jag har en riktigt härlig sinnesstämning.
Sådär lugn och bekväm på något sätt.
Jag har ju iof lyssnat en massa på Rent idag.
Så det kanske är lite anledningen.
Och så har jag msn-nrödat mig något enormt.
Något jag inte har gjort på väldigt länge faktiskt.
Jag har tom snackat med en massa personer samtidigt.
alldeles för många för att jag skulle lyckas hålla konvensationerna igån på ett smidigt sätt.
Jag har ju inte riktigt kvar den där msn-vanan.
För även om jag är inloggad ofta så är jag ganska off nu för tiden.
Vet inte varför faktiskt.
Och idag har jag tom fått ut en massa av att sitta vid msn.
Bra faktiskt.

Skulle egentligen kommit hem typ nu.
Efter Danmark.
Men när vi satt på tåget och väntade på att det skulle gå upptäckte Mys mamma att det inte alls var idag modevisningen var utan nästa torsdag.
Så vi hoppade av tåget igen och tar Danmarksresan nästa torsdag istället.
Jag skrattade mest åt det komiska.
Men My skämdes nog lite.
Hehe.
Jag är nog lite för van vid sånt här för att göra annat än att skratta.
Så jag och mamma ick ut och åt tillsammans.
På Paus tror jag det var.
Jättemysigt och gott iaf.
Något vi borde göra oftare faktiskt.

Ja, idag har varit en ganska bra dag ändå.
Även om jag har ätit för sisådär fem dagar.
Men det var Annas fel säger vi.
Gott har det varit iaf.

Jag hade ett intressant samtal idag.
Som fick mig att tänka lite faktiskt.
Vad betyder ett strul för dig?
(Svara gärna på det som en kommentar om ni vill. Hade varit intressant att veta.)
Iaf så insåg jag att alla har inte samma tankar kring det som jag har.
Det är faktiskt inget jag har tänkt på innan.
Men något som kanske kan leda till problem om man har otur.
Betyder ett strul att man är intresserad av personen?
Eller är det ännu ett sätt att umgås, att förgylla vår tid på jorden, att helt enkelt ha kul och trevligt?
Själv tycker jag inte att ett strul behöver betyda alls mycket.
Jag är lite för det att om det inte skadar någon annan så ska man låta folk göra det de vill.
Och vad jag vet så är det inte så skadligt att strula.
Fast jag vet ju inte allt iof.
Och jag tror, och vet att så är det iaf för mig själv, att ett strul med någon man har känslor för är en helt annan sak än ett strul för skojs skull.
Det blir en helt annan känsla.
Nu låter det säkert som att jag tycker att alla ska strula med alla.
Eller att jag strular med alla.
Men isf låter jag det låta som det.
Jag vet själv att jag inte gör det och jag vet att jag ändå har lite premisser (?).
Men jag tycker iaf att det finns så mycket hemskare och värre saker att göra än att byta saliv med någon människa.
Även om man kanske inte känner människan i fråga så väl.
Eller är det bara jag?

Nu blev detta ett väldigt analyserande inlägg.
Jaja, ibland ska det väl bli såna också.
Nu ska jag sova iaf för jag är ganska väldigt trött nu.

Hej.

Kommentarer
Postat av: i.

vad tråkigt att ingen kommenterar. är det kanske för att de håller med? du sa det bra tycker jag iaf.

2007-03-23 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0