Städning

Idag har jag städat mitt rum.
Alltså riktigt städat.
Eller ja okej, jag är inte klar än, var tvungen att ta en liten paus.
Men idag komemr jag ha städat mitt rum riktigt.
Och kanske förhoppningsvis sätta upp nån av mina tavlor som jag ahr målt i helgen.
Men ja, vi ska ju itne hoppas för mycekt.

Nä jag städade så röjde jag bland en massa papper också.
Hittade gamla anteckningspapper från fysiken bland annat.
Lite kul är det att läsa på dem.
Inte fysikdelen då altlså utan den halvan av pappret som är fylld med meddelanden.
Denn gången var det jag och Steph som snackade.
Haha.
Oh, märkte precis också att tack vare min fina dokumentation av anteckningar så var det den 4:e december.
Om någon ville veta då alltså.
Tänkte först återge en del av samtalet men kom rfam till att det hade nog inte varit vidare intressant för så många.
Så det fick utebli.
Kul är det iaf att läsa gamla samtal.

Nä nu måste jag fortsätta städa.
Tråkigt.
Men det blir iaf städat.
Och det är inte vanligt för mitt rum att bli.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0