Smile like you mean it

Jag är så sjukt trött nu.
I hela kroppen.
Jag och My kom faktiskt upp i morse vid halv tio.
Sen stack ja, mamma, Lollo och My till Vanningen och simmade.
Vi simmade en kilometer var.
Ja, inte mamma dok, hon läste hela Sydsvenskan.
Jag märkte väldigt tydligt att det var ett tag sedan jag simmade.
Så trött som jag blev ska man inte bli egentligen.
Fast så farligt var det ändå inte.
Måste se till att börja simma mer bara.
Speciellt inför sommaren.

Igår var man på fest i Lomma.
Jag tror det var första gången typ som jag var i Lomma.
Och då räknas inte köra igenom bara.
Det avr ju, ehm, en intressant käll kanske man kan säga.
Stämningen var på topp i början, verkligen skithärligt.
Sen blev det ju lite sämre stämning.
Mycket sämre egentligen.
Men ja, det var väl egentligen en trevlig kväll.
Jag och My fick snackat igenom en hel del inför Roskilde iaf.
Och det var ju bra och mysigt.
Jag snackade med Jocke igår på vägen hem.
Det var riktigt mysigt och skönt och gjorde mig på väldigt mycket bättre humör.
Tack.

Nu ska jag nog snart göra iordning mitt rum.
Ska bara njuta av att vara ensam hemma en liten stund till.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0