Okej, förlåt, jag ska snart gå och lägga mig.

Har fortfarande för mycket energi för att gå och lägga mig.
Orkar heller inte gå hela de där typ 40 (? avståndbedömning är inte min grejs direkt) metrarna till mitt rum.
Så här kommer lite grejs, mest för att underhålla mig själv.

Vad heter du? Josefin Roslund
Vad gjorde du igår kväll? Var hemma hos Steph och sov och var på intercrossen.
Vad vill du helst ha nu? Ha skitkul på någon stor fest.
Har du nytvättat hår? Definera nytvättat. Tvättade det i morse.
Vad luktar du nu? Vero Moda-kläder och DKNY Apple
Vilken skiva lyssnade du senast på? Anna Ternheim, eller kanske Mys bilskiva med blandad musik?
När blev du fotograferad senast? Sist Anna eller Rebbecca hade med sig kamera antar jag. Blev dock filmad lite idag.
Vilket är ditt livsmål? Livsmål? Dö lycklig och någorlunda nöjd utan en massa ånger, kanske. Räknas det?
Vad har du för puder? Använder inte puder.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nope. Om inte schampo räknas dvs.
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? Ingen faktiskt (nog det enda rummet i huset utan speglar nästan.)
Var är du nu? På kontoret hemma.
Har du bråkat med någon idag? Inte vad jag vet eller kan komma ihåg nu iaf.
Saknar du någon nu? Gör jag alltid.
Röker du? Nope. Det är en princip som jag faktiskt lyckas hålla utan att ens vara i närheten av att bryta.
Dricker du alkohol? Smakade nån drink med vodka idag, räknas det?
När var du i en affär senast? För ehm, 6 timmar sedan.
Mötte du någon du kände då? My och Mys mamma eftersom jag var där med dem.
Tycker du om dina grannar? Jadå, en del är väldigt trevliga. En del vet jag inte ens vem de är.
Anväder du icq eller msn? Msn som bara den.
Hur många datorer finns i ditt hus? Orkar faktiskt inte räkna. Det finns iaf två stycken som jag på ett eller annat sätt har klyddat med så att de inte går att använda.
När fick du senast en present? Idag.
Vad drack du senast? Schweppes Lemon. Var riktigt god faktiskt.
Har du några högklackade skor? Jadå, kan tom gå i dem. Men använder dem i princip aldrig.
Sämsta färg? Vad är det för fråga?
Har du blivit hotad via telefon? Komemr inte ihåg. Kanske jag har.
Goth eller pop? Jadu, de vetja' int.
Vad har du för planer till helgen? Skriva högskoleprovet, festa och bosätta mig hemma hos Anna.
Har du en hårborste i din väska? Tror faktiskt inte det. Tandborste däremot. Och det är ritkigt smidigt.
Är det många som alltid läser din dagbok på internet? Många och många, några stycken är det väl. Det säger statistiken iaf. Men utan det vet jag inte.
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Vitt och beigt var det visst.
Vad tycker du om Sex and the city? Kul. En riktig tjejserie som är mysig att kolla på på natten innan man somnar.
Gillar du dokumentärer? Det beror väl på vad de handlar om. Men visst då, om det är något kul eller intressant så visst.
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja!!! Snart är man myndig! Plus så innebär det att jag är på Roskilde så ja, mer än jag har längtat efter någon annan födelsedag.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Folk brukar inte kommentera min ålder. Förutom om de tittar på mitt ID-kort, men där ser jag ju också ut som en tjock tolvåring så det är kanske inte så konstigt.
Har du rakat dina ben någon gång? Haha, ja, ett antal gånger.
Vilka språk kan du prata? Svenska, engelska och tyska kan jag ha samtal på. Sen har man väl lite danska och norska som man kan förstå och så.
Skulle du kunna ha silikonbröst? Varför itne. Inte direkt något jag drömemr om eller planerar att skaffa men vem vet, kanske blir jag nästa silikonbimbo.
Hur många hål har du i öronen? Ett i varje.
Vem pratade du med senast? Pappa
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Nä, men åar och havet. Jag tycker inte om sjöar så mycket. De är dryga.

Japp, så kan det gå när Josefin är uppe för länge när hon egentligen är trött.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0