Krabbeluror är nog torsdagsgrejen

Idag har jag bakat hemma hos Steph igen.
Eller gjort kom vi nog fram till att det hette.
Idag var det iaf krabbeluror som skapades av de kära ingredienserna.
Och krabbeluror är det enda rätta att säga, bara så att ni vet.
Sen sov alla mer eller mindre inne på Stephanies rum.

Igår ar jag och My och sökte en massa jobb.
Vi har nog lämnt in omkring 25 CV:n nu så nåt hoppas man ju på att kunna få.
De flesta har varit väldigt trevliga, någon lite mindre trevlig och glad.
Iaf så känner jag mig jätteduktig som dels har varit ute och faktiskt sökt jobb och dels vågade gå fram och söka.
Det är stora framsteg jag gör ifrån min blyghet.
Den som nästan är helt obefintlig nu för tiden.
men det är bra, för man kommer så mycket längre här i livet om man inte är blyg och feg.
Och jag ska ju komma sjukt långt.

Och mitt kuddrum har utvecklats till att även innehålla en massa snygga killar.
Alltid trevligt ju.
(Kanske en aning inspirerat av My och Stephanie dock.)

Ikväll kom jag dessutom på en anledning till varför jag ahr ont i axlarna/armarna/eller-vad-det-nu-heter-där.
Jag har ganska mycket träningsvärk efter armhävningarna jag gjorde i tisdags på intercrossen.
Men jag lyckades faktiskt göra armhävningar med klapp.
Sen att det var från knäna och att My var livrädd när jag skulle försöka är ju en annan sak.
Iaf så har jag träningavärk idag med.
Fast axeln är ändå helt fucked up.
Höften med.
Haha, alla mina leder är nog på ett eller annat sätt lite fucked up.
Men jag antar att det är det som gör mig till mig.

Och jag har varken tränat igår eller idag.
Har fått ont i halsenoch blivit förkyld gen.
Skitstörigt eftersom mitt nyttiga sunda liv ju skulle börja nu.
Men jag antar att det får vänta lite.

Nu är jag jätteuttråkad och har ingen aning om vad jag ska göra.
Börjar ju helt sent imorgon dessutom.

Blä!
Jag är ju aldrig annars uttråkad och rastlös.
Jag klara inte riktigt av detta känner jag.

Nä nu ska jag inte förpesta min blogg bara för det.

Hej.

I am a broken toy
For a lonely girl
Use once and destroy
And go find some more
Back home, kids play in the leaves in the park
She wants to play a game of hearts

I fell for you
I fell for you
Why?
I guess I wanted to play too.

Here's the lonely string
Playing along in my head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0