Konservativist javisst!

Hjälp!
De har ändrat utformningen på bloggen där man skriver inläggen.
Läskigt ju.
Nu känns det ju inte som samma blog längre.
Jag tror inte jag är sådär jättebra på att hantera förändringar.
Eller det tar en väldans tid för mig att vänja in mig i det nya.
Eller nu ljuger jag kanske.
Jag kanske ändå itne har så svårt för det.
Jag kanske bara mest inbillar mig det.
Men det är ändå läskigt när de ändrar saker såhär utan att förbereda en på det.

Idag hade jag min första desktop lektion.
Det var ganska kul.
elelr ja, inte sådär väldigt roligt men kul att lära sig lite sånt där med photoshop och så.
alltid kul att kunna leka och göra bilder snygga ju.
Kanske man kommer kunna en vacker dag också.

Nu ska jag iväg och bowla.
sådär lagom pigg på det om jag ska vara ärlig.
Måste skriva den jäkla labbrapporten också ju.
Piss.
Men ja, jag har ju åtta timmar på mig tills den ska vara inlämnad.
Kul fredag.
Verkligen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0