Inte fullt så beroende längre

Ja som ni kanske har märkt så skriver jag inte lika ofta här nu längre.
Inte sådär flera gåner per dag.
Jag evt faktiskt inte varför det har blivit så segt  mitt bloggande nu för tiden.
Jag tror att jag inte har haft tid helt enkelt.
Det känns som det iaf.
Och när jag väl är hemma och har tid så är jag ofta trött och somnar i sofan.
Tragiskt kanske, eller vad vet jag.
Skönt är det iaf att sova.

Sen tror jag det är lite att jag inte har ritkigt lika mycket att blogga om nu för tiden.
Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva.
Det blir äl små knäppa livsåskådningar isf.
Och hur kul är det att skriva om det tre gånger om dagen.
Så mycket tänker jag inte ens på livet.

Igår tog jag min första långa cykelrunda för året.
Det var riktigt skönt.

Nä usch, jag orkar verkligen inte skriva mer just nu.
Skriver mer sen när jag har kommit hem efter att ha lämnat in nytt CV på Jensen.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0