Helgsammanfattning

Helgen blev ganska lyckad faktiskt.
Lördagen blev väldigt lyckad tom.
Träffade trevliga människor och hade allmänt väldigt trevligt.
var på picknick med Steph och hennes människor under dagen.
Mysigt.
Men kallt dock.
Fredagen var en bra dag också.
Segade och softade och hade mysigt.
Och idag var en grymt härlig dag.
Var och fikade med Johan och Felicia och segade som bara den på Espresso House.
Det var grymt nice.
Gick hem till Johan och spelade Nintendo Wii sen.
Det var kul.

Ja, jag orkar inte riktigt skriva så mycket mer just nu.
Ska nog ta och hitta på nåt ettigt istället.
Och sen gå och lägga mig snart för en viss Felicia väckte mig nio i morse.
Den människan är ett kapitel för sg när det kommer att sova med.
Men det var mysigt.
Och jag och Felicia fick ätit våra varma mackor inatt.
Det var länge sedan vi gjorde det.

Och föresten:
Jag har skaffat ny blogg.
Kände att det nog kunde behövas av olika anledningar.
Dock en lite mer hemlig denna gången.
Okej, jag tar en av mina gamla och gör den lite mer officiell oh lite mer existerande men ändå.
Men jag tänker inte ens gå ut ed denna såhär öppet.
Det får fråga om den istället.
Så gör gärna det.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0