Haha hihi, mitt i all misär.

Idag har varit en riktigt soft dag.
En ganska bra faktiskt.
Även om vissa saker och så ju kunde varit bättre.
Vi måste verkligen se till att Rosklide-trippen blir som tänkt.
Med alla som var tänkta att följa med!

Anna, Emil, Sebbe och Steph följde med mig hem efter desktopen idag och käkade kladdkaka hemma hos mig.
Jag höll på att spy efter en halv portion.
Usch, jag klarar inte kladdkaka.
Sen satt vi bara och segade och kollade på gamla serier hela eftermiddagen.
De mobbade mig och Anna lite för att vi kunde en del om de gamla serierna.
Speciellt jag.
Men jag var ju faktiskt en väldig tv-nörd innan.
Nu för tiden kan jag inget alls nästan.
Men det var kul att se på det och märka hur mycket man faktiskt kom ihåg.
Sen på kvällen kollade jag, Steph och Anna på film och åt, åt, åt ännu mer.
Så sen låg vi som tjockisar som hade förätit sig och inte kunde röra sig längre och kollade på "Mean Girls".
Anna är verkligen töntigast när det kommer till High School-filmer.
Fast ja, jag är nog egentligen ganska likadan.
Det är bara det att jag är lite mer diskret.
Det var soft som bara den iaf.

Imorgon blir det fest.
Om nu inte det skulle skita sig.
Vilket vi hoppas innerligt på att det inte gör.
Och kanske picknick.
Antagligen blir det det.
Om jag nu vågar.
Men Stephanies kompisar har ju varit trevliga det jag har träffat dem så det gör jag nog.
Bara det inte regnar.

Nu borde jag sova men jag är verkligen inte trött.
Och jag har en röd mobil nu.
Hade spritpenna i handen och var lite rastlös.
Då fick mobilen bli röd.
Det störiga är att den är mycket snyggare i röd än sin egentliga färg.
Nä usch, nu blir det bara en massa flum och onödigt babbel.
Nu får jag hitta nån kul sida på nätet istället.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0